ЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄ

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪







Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Φίλοι αναγνώστες, σήμερα δεν θα κάνουμε ΚΑΜΙΑ άλλη ανάρτηση. Αφιερώνουμε τη σημερινή μέρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον φίλο επιστολογράφο.Διαβάστε κι εσείς!!

Σημ.ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ, να μεταφέρετε αυτό το μήνυμα ΟΠΟΥ μπορείτε.ΑΥΤΗ είναι η αποστολή των blogg, να λύνει προβλήματα, όχι να ασχολείτε με το ποιό ξέκωλο πηδιέται με ποιόν και ποιός έκανε τις περισσότερες αναρτήσεις.ΕΔΩ είναι η φωτιά και καλούμαστε να τη σβύσουμε.Αλλοιώς να πάμε σπίτια μας να κάνουμε ότι κι ο Καραμανλής.Να παίζουμε nidendo.Για να σας δω, πόσο πιστεύετε ΟΛΟΙ σ` αυτά που λέτε και δεν είσαστε ΙΔΙΟΙ μ` αυτούς που τα ψέλνετε καθημερινά.

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ*******************************************************


Το e-mail του αναγνώστη ΟΛΩΝ μας!!"Αγαπητοί φίλοι του skeftomasteellhnika, στέλνω σε σας αυτο το e-mail, γιατί πιστεύω ότι είσαστε ενα απο τα πιο ευαίσθητα, blogs.Και δεν το λέω για γλύψιμο αλλά και οι συνδέσεις με άλλα Blogs είναι πολύ καλή γιατί έμαθα και πηγαίνω στο troktiko, Ellinon Afypnisis kai zougla.gr κ.λ.π., για να έχω μια καθημερινή εικόνα που οι ειδήσεις δεν μπορούν να καλύψουν στην θεματολογία τους. Το θέμα που σου γράφω και με θλίβει πραγματικά είναι οτι σήμερα μετά την εκπομπή του Χαρδαβέλλα για τα εγκλημάτα των Τούρκων μόνο που δεν έκλαψα, και το χειρότερο είναι οτι δεν φταίνε οι Τούρκοι αλλά οι Έλληνες πολιτικοί, γκρίζοι δούλοι όπως τους αποκαλούμε στην παρέα μου, μια παρέα 7 ατόμων όπου εργάζονται μόνο οι 2 και αυτό με πολιτικό μέσο του μπαμπά. Είμαι 31 χρονών και πραγματικά δεν θεωρώ οτι φταίνε οι άλλοι για τα χάλια της Ελλάδας μας, 1,5 χρόνο προσπαθώ να βρω δουλειά και το μόνο που συναντώ είναι χλευασμό για το πτυχίο μου (Δασολογίας) και οτι οι Έλληνες δεν μπορούν να δουλέψουν(ναι, ψάχνω ακόμα και δουλειά εργάτη, έχω εργασθεί σε Ελληνική βιοτεχνία στη Θεσσαλονίκη για 5 μήνες ανασφάλιστα βέβαια) και οτι στα 31 χρόνια δεν έχω εμπειρία στη θέση ή οτι είμαι πολύ μεγάλος. Νομίζεις οτι θα βελτιωθεί τίποτα ποτέ στην Ελλάδα που ζούμε, εγώ και οι άνεργοι φίλοι μου που συντηρούνται απο τους γονείς τους όχι γιατί όχι γιατί φταίνε πάντα οι άλλοι αλλά γιατί οι ίδιοι οι Έλληνες αποτελούνται απο καφρίλα και μόνο. Έχω πάει σε συνέδρια στο εξωτερικό και είδα οτι εκεί εσύ φοβάσαι τους ντόπιους και όχι οι ντόπιοι εσένα(Γερμανία-Ισπανία). Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια διέξοδο να φύγουμε απο την Ελλάδα γιατί μόνο πληγές μας ανοίγει και ενώ είμαστε σε μια αποδοτική φάση απο άποψη ηλικίας βρισκόμαστε στο περιθώριο. Ακόμα και όταν ήμουν στρατό στα Ρίζια η μονάδα λόγω έλειψης μπαταριών είχε παροπλισμένα 4 πολυβόλα για 6 μήνες. Αυτή είναι η Ελλάδα που πονάμε όλοι εμείς.Δεν γίνεται να υπάρχει σύλλογος για να οργανωθούμε? Να γίνουμε πολλοί, να εργασθούσμε για το τόπο που μόνο δάκρυα μας έδωσε με την αναξιοκρατία και την ανικανοτητά του? Υπάρχει ελπίδα? γιατί πραγματικά την έχω χάσει και έχω αρχίσει να λέω οτι οι Ελληνες δεν άξιζαν την ελευθερία τους αλλά να είναι σκλάβοι στους Τούρκους?. Έχω άπειρα παραδείγματα π.χ. απο την διπλανή οικοδομή ο ιδιοκτήτης που μετακινεί τους κάδους σκουπιδιών σε άλλη οικοδομή για να μην έχει σκουπίδια μπροστά του, μέχρι την μαγκιά και κλανιά του Έλληνα που δεν πληρώνει κοινόχρηστα γιατί δεν γουστάρει ενώ ζει σε πολυκατοικία. Αυτή είναι η Ελλάδα που πολέμησαν οι προγόνοι μας ( ο παππούς μου γύρισε νικητής απο το αλβανικό μέτωπο αλλά η Ελλάδα δεν πήρε πίσω τα εδάφη της ενώ ο άλλος παππούς μου εκτελέστικε απο Γερμανούς). Τι είναι η Ελλάδα που ζούμε?? ΄Ενας τόπος αχάριστων και άχρηστων ανθρώπων.... Δυστυχώς δεν υπαρχει ελπίδα και όχι μόνο δεν πρόκειται να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά θα δούμε και το χαμό των παιδιών των αδιάφορων Ελλήνων-κρατικοδίαιτων βολεμένων που αδιαφορούν γιατί περνάνε καλά. Είναι ένα μήνυμα απελπισίας απο 5 άνεργους απο τη Θεσσαλονίκη που δεν πιστεύουν σε τίποτα πλέον και οτι η Ελλάδα και οι Έλληνες θα χαθούν πλέον μια και για πάντα προς χαρά των εχθρών τους. Τα στοιχεία μου είναι Χρήστος Πα.............ος για να μην νομίζεις οτι είναι απλά ένα ανώνυμο mail και το τηλ. μου 697 ............3 και ζω στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα στο κέντρο.Συνεχίστε τη προσπάθεια μήπως μελλοντικά γίνει κάτι και σωθεί αυτός ο αιματοβαμένος τόπος που μόνο δυστυχία προκαλεί στα παιδιά των Ελλήνων".{Σημ.Τα πλήρη στοιχεία του φίλου στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου}***********************************Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR:Συνέλληνα Πατριώτη, δεν υπάρχουν λόγια συμπαράστασης που μπορούμε σου απευθύνουμε. Ζούμε στην ΙΔΙΑ Πατρίδα, καθημερινά βιώνουμε απάνω μας, δίπλα μας, στην οικογένειά μας, στους φίλους μας τα ΙΔΙΑ απάνθρωπα γεγονότα.ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ που εμείς οι μεγαλύτεροι, σας οδηγούμε στην απόγνωση, γιατί κάναμε το ολέθριο λάθος να πιστέψουμε τα "ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" και απλώς φορτώναμε με ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ τα πολιτικά τζάκια. Κάψαμε έτσι τις ελπίδες ΣΑΣ και τα οράμματά ΣΑΣ.Δηλητηριάσαμε με τις δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις την ψυχή σας. Κάναμε λάθος φίλε μου.Το πληρώνουμε ΤΩΡΑ εμείς και καλά παθαίνουμε γιατί φταίξαμε που τους πιστέψαμε, όμως μαζί μας πληρώνετε κι εσείς που δε φταίξατε σε τίποτα! Ευχόμαστε, εσείς οι νέοι να μην κάνετε τα ΙΔΙΑ λάθη, διδαχθείτε απο τα δικά μας, παλέψτε για μια Ελλάδα ΛΕΥΤΕΡΗ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ, για τους ΕΛΛΗΝΕΣ.Αυτά που περνάς σήμερα εσύ και όλοι οι νέοι θα περάσουν, θα αφήσουν τις πληγές τους, αλλά θα περάσουν.Και οικογένειες θα κάνετε και θα προκόψετε.Αυτό που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να ξεχάσετε και να αφήσετε στην άκρη είναι η ελπίδα και το όρραμα, να μην βρούν τα παιδιά σας, ότι εμείς αφήσαμε σε σας.Δηλ. την απελπισία και την αβεβαιότητα.Σας εκλιπαρώ μην κάνετε τα ΙΔΙΑ λάθη.Όπου ακούτε τη λέξη ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, κάντε το σταυρό σας, την προσευχή σας και απομακρυνθείτε ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ!!Απο εμάς δεχθείτε το μόνο που μπορούμε τώρα να σας προσφέρουμε, μια μεγάλη ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ*****************




Δεν υπάρχουν σχόλια: