ЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄ

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪







Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

Τόσα αστέρια στον ουρανό κάθε βράδυ… δε μπορείς να τα μετρήσεις… είναι άπειρα… όλα τους τόσο φωτεινά…σαν τη ψυχή των ανθρώπων…των ανθρώπων εκείνων που είναι χαρούμενοι.... ευτυχισμένοι…Σαν σήμερα λοιπόν...πρίν λίγα χρόνια,γεννήθηκε ένα ακόμη αστέρι κάτω από το φως του φεγγαριού…είναι το αστέρι της δικής μου ψυχής…της δικής μου καρδιάς…το αστέρι μου.....

Χρόνια πολλά αστέρι μου...είσαι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην ζωή μου!'Ομως εγώ σου εύχομαι να βρείς στην ζωή σου όχι μόνο το καλύτερο.....μα το τέλειο!Γιατί το αξίζεις...Εύχομαι ο ήλιος να συνεχίσει να λάμπει στην καρδιά σου και ο κήπος να γίνεται όλο και πιο όμορφος!Κράτα αυτό το υπέροχο παιδί μέσα σου...είναι πολύ γλυκό και τρυφερό...Ο κήπος της καρδιάς σου να είναι πάντα τόσο μαγευτικός όσο κι αληθινός!Χίλια χρόνια να ζήσεις,να είσαι πάντα καλά,να είμαστε πάντα καλά και μαζί(για όσο ....)πάντα να χαμογελάς και ότι επιθυμείς στη ζωούλα σου να σου χαρίζεται απλόχερα!!!Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου να σε στηρίζω και να σε βοηθάω και φυσικά να σου xαρίζω την αγάπη μου!!!
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα αστέρι μου!!!Σ'αγαπώ....

7 σχόλια:

Ένδειξη ζωής είπε...

Να το χαίρεσαι το σκορπιουδάκι σου γλυκιά μου! Είμαι σίγουρη πως πρόκειται γι' αστέρι!
Πως να μην είσαι ευτυχισμένη δίπλα του; Αφού είναι το άλλο μας μισό!
Σκορπιός είναι και το δικό μου αστεράκι! Μόνο που πια φωτίζει άλλη ψυχούλα!
Να τον πρόσέχεις και να τον αγαπάς!
Πολύχρονος να είναι ...
Πολλά φιλιά!

NISPELL είπε...

Kanena'Sxolio'to'Latreyo'ayto'post
....:-)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!!! :)

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

...eternal dreamer σ'ευχαριστώ καλή μου....,τον προσέχω και τον αγαπάω πολύ-πολύ....κρίμα που το δικό σου αστεράκι φωτίζει αλλού....δεν ξέρει τί έχασε.....φιλιά πολλά!!!

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

NISPELL....:)) !!!
Λυγερή μου.....,σ'ευχαριστω!!!φιλιά και στους δύο!!!

EL.ZIN είπε...

Χρόνια πολλά... στην αγάπη σου
Εκάτη,
να την καμαρώνεις
και να την βλέπεις να ανθίζει και να μεγαλουργεί,
όπως ταιριάζει
σε ένα γιο... μιας Αρτέμιδος;)!

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

EL.ZIN ευχαριστώ πολύ!να είστε καλά!