ЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄЭIЄ

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪







Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2008

Βιμάνας




Πολλοί ερευνητές στο αίνιγμα των UFO τείνουν να αγνοήσουν ένα πολύ σημαντικό γεγονός. Ενώ υπέθεσαν ότι τα περισσότερα ιπτάμενα αντικείμενα είναι εξωγήινα, ή ίσως έχουν κυβερνητική στρατιωτική προέλευση, μια άλλη πιθανή προέλευση των UFOs είναι η αρχαία Ινδία και η Ατλαντίδα. Ότι ξέρουμε για τα αρχαία ινδικά ιπτάμενα οχήματα προέρχεται από τις αρχαίες ινδικές πηγές γραπτά κείμενα που έχουν έρθει σε μας μέσω των αιώνων.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα περισσότερα από αυτά τα κείμενα είναι αυθεντικά πολλά είναι τα καλά γνωστά αρχαία ινδικά έπη, και υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες τους.Ο ινδικός αυτοκράτορας Ασοκα άρχισε μια "μυστική κοινωνία των εννέα άγνωστων μεγάλων ινδών επιστημόνων " - - που ήταν υπεύθυνοι για να καταχωρήσουν όλες τις επιστήμες. Ο Ασοκα κράτησε την εργασία τους μυστική επειδή ήταν φοβισμένος ότι η προηγμένη επιστήμη που καταχωρήθηκε από αυτά τα άτομα, που προήλθε από τις αρχαίες ινδικές πηγές, θα χρησιμοποιούνταν για τον κακό σκοπό του πολέμου, ενάντια στον οποίο ο Ασοκα ήταν έντονα αντίθετος. Τα "εννέα άγνωστα άτομα" έγραψαν συνολικά εννέα βιβλία, πιθανώς ένα ο καθένας. Ο αριθμός των βιβλίων ήταν "τα μυστικά της βαρύτητας!"
Ο Ασοκα γνώριζε επίσης τους καταστρεπτικούς πολέμους που χρησιμοποιούν τέτοια προηγμένα οχήματα και άλλα "φουτουριστικά όπλα" που είχαν καταστρέψει την αρχαία ινδική "αυτοκρατορία Ραμα" αρκετές χιλιάδες χρόνια πριν. Μόνο μερικά χρόνια πριν, οι Κινέζοι ανακάλυψαν μερικά σανσκριτικά έγγραφα στη Λάσα, στο Θιβέτ και τα έστειλαν στο πανεπιστήμιο Chandrigarh όπου μεταφράστηκαν. Ο Δρ Ruth Reyna του πανεπιστημίου είπε πρόσφατα ότι τα έγγραφα περιέχουν οδηγίες κατασκευής για διαστρικά διαστημόπλοια!
Η μέθοδος προώθησής τους, είπε, ήταν "αντί-βαρύτητας" και βασίστηκε σε ένα σύστημα "μια φυγοκεντρική δύναμη αρκετά ισχυρή να αντιδράσει σε όλο το βαρύτικο τράβηγμα."Ο Δρ Reyna είπε ότι σε αυτές τις μηχανές, που ονομάστηκαν "Αστραs" από το κείμενο, οι αρχαίοι Ινδοί θα μπορούσαν να έχουν στείλει μια αποστολή επάνω σε οποιοδήποτε πλανήτη, σύμφωνα με το έγγραφο, το οποίο είναι πιθανά χιλιάδες χρόνια παλαιό. Φυσικά, οι ινδικοί επιστήμονες δεν πήραν τα κείμενα πολύ σοβαρά, αλλά έπειτα έγιναν θετικότεροι για την αξία τους όταν ανήγγειλαν οι Κινέζοι ότι περιελάμβαναν ορισμένα μέρη των στοιχείων για το διαστημικό πρόγραμμά τους! Αυτό ήταν μια από τις πρώτες περιπτώσεις μιας κυβέρνησης που αναγνωρίζει τα αρχαία έγγραφα.
Τα χειρόγραφα δεν είπαν σίγουρα ότι το διαπλανητικό ταξίδι έγινε αλλά ανέφεραν, ένα προγραμματισμένο ταξίδι στο φεγγάρι, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό το ταξίδι πραγματοποιήθηκε πραγματικά. Εντούτοις, ένα από τα μεγάλα ινδικά έπη, το Ραμαγιανα, έχει μια ιδιαίτερα λεπτομερή ιστορία ενός ταξιδιού στο φεγγάρι σε ένα Βιμανα (ή "Άστρα"), και εξιστορεί στην πραγματικότητα μια μάχη στο φεγγάρι με ένα Ατλαντικό αεροσκάφος" Ασβιν ". Αυτό είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι των πρόσφατων στοιχείων της αντιβαρυτικης και αεροδιαστημικής τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε από τους Ινδούς.
Για να καταλάβουμε πραγματικά την τεχνολογία, πρέπει να πάμε πολύ πιο πίσω χρονικά. Η αποκαλούμενη "αυτοκρατορία Ραμα" της βόρειας Ινδίας και του Πακιστάν αναπτύχθηκε τουλάχιστον δεκαπέντε χιλιάδες χρόνια πριν στην ινδική υπό-ήπειρο και ήταν ένα έθνος πολλών μεγάλων, περίπλοκων πόλεων, πολλές από τις οποίες πρόκειται ακόμα να βρεθούν στις έρημους της βόρειας, και δυτικής Ινδίας του Πακιστάν. Η αυτοκρατορία Ραμα υπήρξε, προφανώς, παράλληλη με τον Ατλαντικό πολιτισμό στο μέσο-ατλαντικό ωκεανό, και κυβερνήθηκε από τους "διαφωτισμένους ιερείς-βασιλιάδες".
Οι επτά μέγιστες κύριες πόλεις της αυτοκρατορίας Ραμα ήταν γνωστές στα κλασσικά ινδά κείμενα ως "επτά πόλεις Rishi." Σύμφωνα με τα αρχαία ινδικά κείμενα, οι άνθρωποι είχαν τις ιπτάμενα μηχανές που ονομάστηκαν "Βιμαναs." Το αρχαίο ινδικό έπος περιγράφει ένα Βιμανα ως διώροφο, κυκλικό αεροσκάφος με τις παραφωτίδες και θόλο, όπως θα φανταζόμαστε σήμερα έναν ιπτάμενο δίσκο Πέταξε με τη "ταχύτητα του αέρα" και άφηνε έναν ήχο μελωδίας." Υπήρξαν τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικοί τύποι Βιμαναs, άλλα όπως τους μακριούς κυλίνδρους. Τα αρχαία ινδικά κείμενα που αναφέρουν τα Βιμαναs είναι τόσο πολυάριθμα, θα έπαιρνε μεγάλους όγκους βιβλίων για να γράφουν ότι αναφέρεται σε αυτά.
Οι αρχαίοι Ινδοί, που κατασκεύασαν αυτά τα σκάφη οι ίδιοι, έγραψαν και ολόκληρα εγχειρίδια πτήσης για τον έλεγχο των διάφορων τύπων Βιμαναs. Το Σαμαρα Σουτρανταρα είναι μια επιστημονική πραγματεία που εξετάζει κάθε πιθανή γωνία του αεροπορικού ταξιδιού σε ένα Βιμανα. Υπάρχουν 230 στροφές που εξετάζουν την κατασκευή, απογείωση, το ταξίδι για χιλιάδες μίλια, τις κανονικές και τις προγραμματισμένες αποβιβάσεις, και ακόμη και τις πιθανές συγκρούσεις με πουλιά. Το 1875, το Βαιμανικα Σαστρα, ένα κείμενο του τέταρτου αιώνα Π.Χ. που γράφτηκε από τον Μπαραντβατζι το σοφό, χρησιμοποιώντας ακόμα τα παλαιότερα κείμενα ως πηγή του, ανακαλύφθηκε πάλι σε έναν ναό στην Ινδία. Εξέτασε τη λειτουργία των Βιμαναs και περιέλαβε πληροφορίες για την οδήγηση τους, τις προφυλάξεις για τις μακροχρόνιες πτήσεις, την προστασία των αεροσκαφών από τις θύελλες και την αστραπή και πώς να μεταστρέψει την κίνηση με τη "ηλιακή ενέργεια" από μια ελεύθερη πηγή ενέργειας που χρησιμοποιείτε για την αντιβαρυτητα.
Το Βαιμανικα Σαστρα έχει οκτώ κεφάλαια με διαγράμματα, περιγράφοντας τρεις τύπους αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών που δεν θα μπορούσαν ούτε να πιάσουν πυρκαγιά ούτε να σπάσουν. Αναφέρει επίσης 31 ουσιαστικά μέρη αυτών των οχημάτων και 16 υλικών από τα οποία κατασκευάζονται, τα οποία απορροφούν το φως και τη θερμότητα και για ποιο λόγο θεωρήθηκαν κατάλληλα για την κατασκευή των Βιμαναs.
Το καύσιμο των βιμανας αναφέρεται σαν ένα λευκοκιτρινωπό υγρό, και μερικές φορές από κάποιο είδος ένωσης υδραργύρου, αν και οι συγγραφείς φαίνονται ταραγμένοι σε αυτό το θέμα. Είναι πλέον πιθανό ότι οι πιο αρχαίοι συγγραφείς που αναφέρουν τα Βιμαναs, έγραψαν ως παρατηρητές από τα προηγούμενα κείμενα, και μπερδεύτηκαν δικαιολογημένα για την αρχή της προώθησής τους. Τα" λευκοκιτρινωπα υγρά" όπως η βενζίνη, δείχνουν ότι ίσως τα Βιμαναs είχαν διάφορες διαφορετικές πηγές προώθησης, συμπεριλαμβανομένων των μηχανών καύσεως και ακόμη και μηχανών Τζετ.
Σύμφωνα με το Dronaparva, μέρος του έπους Mahabarata, και του Ραμαγιανα, ένα Βιμανα περιγράφηκε σαν μια σφαίρα και κινήθηκε προς τα εμπρός με μεγάλη ταχύτητα με έναν δυνατό αέρα που παρήχθηκε από τον υδράργυρο. Κινήθηκε όπως ένα UFO, ανεβαίνοντας, πάνω-κάτω, και προς τα πίσω. Σε μια άλλη ινδική πηγή, το Samar, τα Βιμαναs ήταν "μηχανές σιδήρου, γεροδεμένες και ομαλές, με κίνηση με υδράργυρο." Μια άλλη εργασία αποκαλούμενη Σαμαρανγκανα Σουτρανταρα περιγράφει πώς τα οχήματα κατασκευάστηκαν. Είναι πιθανό ότι ο υδράργυρος είχε κάτι που έχει να κάνει με την προώθηση, ή πιο ενδεχομένως, με το σύστημα καθοδήγησης.
Περιέργως, οι σοβιετικοί επιστήμονες έχουν ανακαλύψει κάτι που καλούν "ιστορικά όργανα που χρησιμοποιούνται για πλοήγηση σε κοσμικά οχήματα" σε σπηλιές στο Τουρκεστάν και τη έρημο Γκόμπι. Οι "συσκευές" αυτές είναι ημισφαιρικά αντικείμενα γυαλιού ή πορσελάνης, που τελειώνουν σε έναν κώνο με μια πτώση του υδραργύρου μέσα. Είναι εμφανές ότι αρχαίοι Ινδοί πέταξαν με αυτά τα οχήματα, σε όλη την Ασία, στην Ατλαντίδα πιθανώς και ακόμα και, προφανώς, στη Νότια Αμερική.

15 σχόλια:

Μιχάλης είπε...

ΝΑ συμπληρώσω ότι αντίστοιχες πληροφορίες υπάρχουν και στα ελληνικά κείμενα. Μόνο που η μετάφρασή τους υπό την οπτική του "μύθου" καταστρέφει, μέσω της υπεραπλούστευσης, τις πληροφορίες.

Στην διεύθυνση http://www.zeitgeistmovie.com μπορείς να δεις ένα εκπληκτικό ντοκυμανταίρ με ελληνικούς υπότιτλους.
Υπάρχει επίσης στο http://video.google.com/videoplay?docid=4573704334162675487
Πρόκειται για ένα ντοκυμανταίρ που δίνει καταπληκτικά στοιχεία για τις θρησκείες, την αμερικανική Νέα Τάξη Πραγμάτων, το Παγκόσμιο Οικονομικό Σύστημα και τους Δίδυμους Πύργους.
Αν δεν το ξέρεις ήδη θα το ευχαριστηθείς σίγουρα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΧΑΛΗ!

ΑΦΑΙΑ

~EKATH~ είπε...

σ'ευχαριστω Μηχαλη!δεν το ηξερα!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Μπράβο ρε Εκάτη ! Πάντα θα μαθαίνουμε κάτι,σ'αυτή τη ζωή την σκάρτη ! χαχαχαχαχαχαχα......ΚΑΛΟ Σ/Κ ΑΓΑΠΗΤΗ !

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Διάβασα αρκετές από τις αναρτήσεις σας, τις οποίες και βρήκα άκρως ενδιαφέρουσες,θα επανέλθω για περισσότερες αναγνώσεις. Ευχαριστώ για την φιλοξενία. ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ

Έκτορας-Ζαμανφτού είπε...

Να.. αφήσω λοιπόν και 'γω για πρώτη φορά λίγη αστερόσκονη...
Κατ'αρχήν σίγουρα υπήρχε πολύ ανώτερη τεχνολογία στο παρελθόν. Τώρα αν προέρχεται από Ινδούς δεν γνωρίζω. Πάντως κάτι έγινε και πολλά απόκρυφα διέφυγαν κατά την διάρκεια του περασμένου αιώνα. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς οτι σε 100 χρόνια γίνανε όσες ανακαλύψεις δεν είχαν γίνει τα προηγούμενα 1000; ή την ραγδαία αύξηση της γνώσης κλ.π
Προσωπικά ακόμα και το οτι επικοινωνώ μαζί σου με αυτό τον τρόπο, μέσα απο καλώδια και ηλεκτρικό ρεύμα και στέλνω μήνυμα σε κάποια που δεν ξέρω σε κάποιο δρόμο που επίσης δεν γνωρίζω 600χλμ. μακριά από εδώ μου φαλινεται απίστευτο και ολίγον τι... εξωγήϊνο!
Καλημέρα από τον φίλο σου στο sync
Ektora

~EKATH~ είπε...

Σκορπιες σκεψεις,παντα ευδιαθετος και......ποιητικος!!!!!
ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ να'σαι καλα κοπελα μου,να περνας οποτε θες απο εδω.......σαν το σπιτι σου.....
Έκτορας,εχεις δικιο......ακομη και το οτι επικοινωνουμε με αυτον τον τροπο.......ειναι......απιστευτα εξωγιηνο!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Ολοκλήρωσα την ανάγνωση όλων των αναρτήσεων και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα απ'όλη αυτή την γνώση. Πιο πολύ όμως μ'εντυπωσίασε η ανεύρεση όλων αυτών των κειμένων και η αγάπη που έχεις γι'αυτά και για κάθε τι ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Συμφωνώ κι εγώ πως έχει γίνει μεγάλο κακό επί εποχής Βυζαντίου. ΄Αλλωστε δεν είναι τυχαία η μεγάλη πάλη των Ελλήνων με την νέα θρησκεία. Οι θεοί είναι εδώ, αρκεί ν' ανοίξουμε τα μάτια και την καρδιά για να τους βρούμε. Όσο κι αν προσπαθούν ξένοι ή άλλοι παράγοντες δεν θα καταφέρουν ποτέ να σβήσουν την ταυτότητά μας. Πάντα θα υπάρχουν οι δυνάμεις εκείνες που θα κρατούν Θερμοπύλες. Χάρηκα γι' αυτή την επαφή. Σ'ευχαριστώ που με καλοδέχτηκες. Θα επανέρχομαι συχνά για να διαβάζω τις καινούργιες σου αναζητήσεις που λόγω πολλών υποχρεώσεών μου, είναι δύσκολο για μένα κάτι τέτοιο. Καλή σου μέρα.
ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ

~EKATH~ είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΡΗΚΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!

braininfo είπε...

Μαρία Καλό Χειμώνα

Τι έχεις να πεις για το χρυσό στεφάνι που ανακαλύφθηκε στην Βεργίνα αυτήν την ώρα

Τα βιμάνας είναι γνωστά

AA είπε...

Γειά σου Εκάτη.

Είμαι σίγουρος οτι θα σου αρέσει -αν δεν το έχεις ήδη διαβάσει- το βιβλίο του Χρήστου Λάζου, "Η Ιδέα της πτήσης στην Ελληνική σκέψη", καθώς επίσης και ο "Έλληνας Βούδας" του Νίκου Δήμου όπου και εξηγούντε ώς ένα σημείο οι δεσμοί Ελλάδας - Ινδίας.

Είναι όμως δύσκολο να πούμε οτιδήποτε με σιγουριά μετά απο τόσες χιλιάδες χρόνια.

NISPELL είπε...

Βιμανας.
Καλο Μηνα,Ενα Ωραιο και 'Πολλη'Ενδιαφερον Ποστ, με το της 'Εκατη'ς, Μοναδικο 'Υφος,:)

~EKATH~ είπε...

braininfo,τι να πως;δεν εχω κατι να πω για το χρυσο στεφανι.........ακομη...εν καιρο...
AA,δεν ετυχε να τα διαβασω....ευχαριστω για την προταση!

~EKATH~ είπε...

NISPELL καλο μηνα!να'σαι καλα!

Ἀνδρό. είπε...

Καλημέρα Ἑκάτη. Νὰ ἤξερες τώρα τί μου θύμησες μὲ αὐτὴν τὴν ἀνάρτησιν! Ἔχω ἀφήσει ἕνα ὑπόλοιπο κάπου καὶ ἦρθε ἡ ὥρα νὰ ἀσχοληθῶ μ’ αὐτό. Μόλις ἔχω κάτι ἁπτό, (δήλ. σύντομα) θὰ σὲ ἐνημερώσω.